2007/09/14

Morculat 2.

Időközben kiderült, nem tuti, hogy Balázstól kaptam el, mert akkor nem jött volna ki rajtam még aznap. Az viszont inkább tuti, hogy én adtam át neki, és pár nap múlva ő is hasonlóan ramatyul lesz, mint én. Bár szegény most is beteg, nem mutatja, mert ő erős.

Véredény

5 Kommentek:

At szombat, szeptember 15, 2007, Blogger vadalma mondta...

jobbulásosságot! :)

 
At szombat, szeptember 15, 2007, Blogger Betuka mondta...

Danke schön! :)

 
At vasárnap, szeptember 16, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Gyógyulást mindkettőtöknek! :) :*

 
At vasárnap, szeptember 16, 2007, Blogger Betuka mondta...

Köszi :*
Te nő, miért nem írsz blogot manapság?

 
At vasárnap, szeptember 23, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Írtam, írtam! :D Költöztem is. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza