2007/09/09

Anette védelmében

Ha már Nightwish.
Nem értem, hogy ha valakinek nem tetszik az új énekesnő, Anette, akkor miért hallgatja, és formál hozzá nyomdafestéket nem tűrő véleményt. Senki nem erőltette rá, Anette-t pedig hülyeség azért utálni, mert ő van Tarja helyett, mert nem ő túrta ki a "pozíciójából", hanem a zenekar vette be, mivelhogy szükség volt énekesnőre (miután ők maguk rakták ki Tarját). Szerintem világos. A véresszájú Tarja-fanoknak nem csak Anette, de senki más nem tetszene.
Ahelyett, hogy őt szidják, menjenek és hallgassanak régi NW-t. Vagy új Tarját. Ez van, azzal semmi nem fog változni, ha retardált kretén módjára viselkednek. Eh.

Én speciel nagyon megkedveltem a nőt, tök aranyos (ahogy a mellékelt ábra is mutatja :)), kedves hangja van, amit többféle módon tud használni.

Véredény

4 Kommentek:

At szombat, szeptember 15, 2007, Blogger vadalma mondta...

teljesen egyetértek, nekem spec nagyon (azt nem mondom, hogy sokkal jobban, mert nem igaz) tetszik Anette hangja.

 
At szombat, szeptember 15, 2007, Blogger Betuka mondta...

nem jobb hangja van, csak más. Teljesen eltérő a két stílus, amiben a csajok nyomják, de Anette, amellett, hogy "tucatabb" hangja van, fogósabb, és szerintem így többen fogják meghallgatni a NW-t. :)

 
At vasárnap, október 07, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

semmiképp nem nevezném Anette hangját tucatabbnak, mert nagyon is szép hangja van, és nem sokan képesek olyan hajlításokra, amik pölö az Amaranthban vannak...
hasonlítgatni meg hülyeség, a Nightwish mostantól egy teljesen más zenekar... például el nem tudnám képzelni a Ghost Love Scoret Anette hangjával, de úgyanúgy nem tudnám a The Islandert Traja vokáljával... előbbi Tarja patetikus, operahangjával, utóbbi Anette simogató énekével az igazi :)

 
At hétfő, október 08, 2007, Blogger Betuka mondta...

Persze :) A GLS Tarja hangjára íródott, a the Islandert viszont elrontaná, a tábortűz mellett megfagynánk :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza