2007/09/13

Morculat

Az immunrendszerem úgy gondolta, tök rég voltam már náthás, legalább 4 hónapja (vagy több), épp ideje lenne egy kis update takonykór nekem. Drága Tündérbogaramtól kaptam el, mert miért ne, nekem már egy csók is elég ahhoz, hogy összeszedjek valamit. De rá nem haragszom ezért, miért is kellene, csakis magamra, hogy ilyen gyenge vagyok. :(

Véredény

4 Kommentek:

At péntek, szeptember 14, 2007, Blogger Annucy mondta...

egyé' fokhagymást minden nap, mint én:D

 
At péntek, szeptember 14, 2007, Blogger Betuka mondta...

ja, ha nem megyek emberek közé, akkor oké... :D

 
At szombat, szeptember 15, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Mondd, hogy csak vicceltél, hogy magadra haragszol.. o.O

 
At szombat, szeptember 15, 2007, Blogger Betuka mondta...

Persze ;) tudom, hogy nem tehetek róla, de azt is tudom, hogy kis munkával erősíthetném az immunrendszerem... :S

 

Megjegyzés küldése

<< Haza