2007/09/01

Luv Titanic

Én szeretem a Titanicot.
Magát a hajót és a tragédiát övező atmoszférát, minden egyes fotót, amit mutatnak a roncsról vagy a még élő hajóról, a James Cameron rendezte filmet (igen, igen, tudom, nyálas, fúj-fúj, DiCaprio meg aztán pláne, DE én mindezt SZERETEM), szóval mindent, ami Titanic.
És szeretnék majd eljutni a kiállításra is.
Lehet kövezni. :)

Véredény

6 Kommentek:

At vasárnap, szeptember 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

tény hogy DICK-kaprijó abban a filmben szar, de pl a Kapj el ha tudsz!-ban az öreg tom hanks-el jót alakít. asszem spielberg film is ráadásul talán, de nembiztos. kiállítás meg poén hogy megy körbe- körbe. tessék megnézni az inka kiállítást is a szépművészetiben, az inkák hírhedten kevésbé voltak prűdek mint a mi mai társadalmunk...nem volt teddymacijuk, kénytelenek voltak vállig érő falloszú szobrokat pakolni a könyvespolcra!:D

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

( és igen, hiányzik eger;) :DDD )

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

Lehet elfogult vagyok, de nekem DiCaprio minden filmjében bejön, nagyon jók a szerepei, és nagyon tehetséges színésznek tartom. Ugyanolyan jól játssza a hősszerelmest, mint az értelmi fogyatékost vagy a szélhámost... :D

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Én ugyan meg nem kövezlek :)) Dicaprio szerintem is jó szinte mindenben, amihez fog! (aki ellenkezik, rögvest kölcsönözze ki a Gilbert Grape-et, az Egy kosaras naplóját, a Teljes napfogyatkozást, vagy az újak közül akár a Téglát és még sorolhatnám). A Titanic meg romantikus (sokak szerint nyálas), szerintem meg egyszerűen szép.

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

Szerintem is. Meg azért az ad egy nagy löketet az egésznek, hogy a valóságot dolgozza fel. Szerelem meg mindenhol/mindenkor előfordulhat: mi hát benne a "hamis"?... :)

 
At hétfő, szeptember 03, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Pontosan! Ki tudja, hogy nem-e történt valami hasonló akkor a valóságban is (nem a szegény fiú - gazdag lány esetre gondolok, hanem egyszerűen csak arra, hogy egy párnak épp csak az egyik tagja maradt életben, stb.)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza