2007/09/01

Agykontroll

José Silva Agykontroll módszerét tanulmányozom mostanában. Egyszerű gyakorlatokkal és meditációval javítható a memória, a tanulási képesség (minél kevesebb erőfeszítéssel minél nagyobb anyag memorizálása), az önbizalom is nő, ésatöbbi ésatöbbi.
Egyébként elgondolkodtam azon, hogy tényleg milyen nagy hatalma van a szavaknak. Ha egyfolytában negatív töltésű szavakat szajkózok, akkor biztos, hogy úgy is van/volt/lesz, rosszul érzem magam. Például: "F*sz kivan, elegem van mindenből, annyira szar nekem, jajistenem" és hasonlók.
Ha viszont pozitív hangulatú dolgokat mondogatok (erre van egy speciális mondat az Agykontrollban), akkor hamarosan immunis leszek a rosszra (vagy valami hasonló).
Nem is rossz. :) Szerintem érdemes vele foglalkozni.

Véredény

6 Kommentek:

At vasárnap, szeptember 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

:DDD immunis a rosszra, ez jó:DD
a szavakat szajkózokat meg úgy vezeti le a buddhizmus hogy pozitív gondolkodás. kizárod a negatív gondolatokat, amik ártanak a kis lelkednek-testednek-mellfeszességnek-stb.nek. meg szól arról is hogy hogyan kell feldolgoni a rosszat nehezebben lökjönek át a szarságok a korláton, le a homokozó kisgyerekek közzé az udvarra. na mindegy,sokat kell bulizni, mégtöbben töcskölni, annál kevesebbet nyavajogni. ennyi:) ja és sok c-vitamin:DDD

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

ha minden ilyen egyszerű lenne... :))

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Hja, ebben én is hiszek. Egyszer tényleg érdemes lenne megfigyelni, hogy az ember csak egy nap folyamán hányszor alkalmaz helyzetekre meg önmagára negatív jelzőket. Aztán csodálkozik, ha valami tényleg nem jön össze...csak annyira nehéz ezen túllépni. Valahogy, negatívkodni, keseregni és önsajnálni sokkal egyszerűbb, még ha sz@rabb is :D

 
At vasárnap, szeptember 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

azt mondják, ez a magyar mentalitás, de szerintem ez nem csak "népbetegség", mindenhol megvan, legfeljebb kisebb mértékben.

 
At kedd, szeptember 04, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Én elvégeztem a tanfolyamot, és rengeteg mindenre használtam, használom. Csak jót tudok mondani az Agykontrollról. Nem túlzás azt állítani, hogy megváltoztatta az életem, egyértelműen pozitív irányba. Ha bármira kíváncsi vagy, amiről esetleg nem írnak a könyvek, csak kérdezz tőlem :) Kevés dolog van, amiről ilyen lelkesen és szívesen tudnék beszélgetni :D

 
At kedd, szeptember 04, 2007, Blogger Betuka mondta...

Háthát, én igazából csak azt az egy vékonyka könyvet olvastam el róla, meg leírta ugyan, mit kell csinálni, meditálni meg hasonlók, de azért kíváncsi lennék, milyen is a gyakorlatban :)

Például, milyen érzés, amikor alfában vagy? nem kényelmetlen a szemhéjad mögött felfelé nézni? hirtelen ez jutott eszembe először... :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza