2007/09/08

Suli, mozi...

Első napom az iskolában!
Levelező tagozaton mármint. Először meg voltam illetődve, nem ismertem senkit, de aztán infókat cseréltem emberekkel, meg emilcímeket, és most már nem érzem magam olyan elveszettnek. :) Ezentúl hétvégén suli, hétköznap melókajtatás (ha pedig már a kezemben lesz, akkor maga a munka), hétvégén suli, vagy ha nincs, akkor gó hóm. Sűrű lesz...
Tegnapelőttelőtt megnéztük Balázzsal a Simpson családot. Először nem "mertem" volna megnézni, mondván, tuti van egy csomó rejtett cucc benne, meg előismeret is kell hozzá, én meg nem néztem a sorozatot, jajmileszvelem. De félelmem nem igazolódott be. Elkezdődött, vége lett, mi meg végig feküdtünk a röhögéstől. :) Helyzetkomikum volt rendesen benne, meg paródiák, jó szövegek... tetszett. :) Igaz, a második felétől mintha csökkentek volna a poénok, kicsit cukornyálas lett a vége (persze milyen is lehetne egy happy end), de megnézném még párszor.