2007/09/06

Havas

Mit is mondhatnék?... Nem csodálkozom ezen.

Véredény

4 Kommentek:

At péntek, szeptember 07, 2007, Blogger smilasol mondta...

jó, és a te véleményed hol van? a te blogod, kérem a véleményed, gondolataid. érdekel. ha már újságró leszel. :o)

 
At szombat, szeptember 08, 2007, Blogger Betuka mondta...

A véleményem? Nos, direkt nem akartam most parádézni, de szerintem abból kiolvasható, hogy nem csodálkozom rajta. :) Havas egy felfuvalkodott hólyag, beképzelt, irritál a feje, a szövege, az, ahogy beszél... és nem tudom miből gondolja, hogy sértegetheti a műsor vendégeit (én is láttam többször). Még csak nem is humorosan gúnyos vagy ironikus, hanem ami a szívén... ez a magánéletben megengedett, szerintem, de a TV-ben nem.

Na ezt gondolom. :)

 
At szombat, szeptember 08, 2007, Blogger smilasol mondta...

na, erre voltam kiváncsi. érted, ez a te blogod, mondd el a véleményed. mert érdekel, azért olvasom a blogod. ;o)

 
At szombat, szeptember 08, 2007, Blogger Betuka mondta...

jóvvanna. *pirul* :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza