2007/09/29

Rettegett tanár

Tegnap azzal a tanárnővel volt órám, akitől retteg az egész szak, a híre megelőzi őt, meg ilyenek. Na most, tegnap láttam/hallottam őt huzamosabb ideig beszélni és tanítani, de meg kell mondjam, az egyik legjobb arc, akivel valaha találkoztam. Jópofa, van humora, és érthetően, példákkal szemléltetve tartja az előadást. Ja, hogy meg kell dolgozni nála a jobb ereményért, és nem csak a szép arcra adja az ötöst? Hát igen, ez jobb helyeken így megy, így kellene hogy menjen. Persze lesz még vele konzultációm, meg majd meglátjuk, mit mondok a végén a vizsgáknál, de egyelőre szimpatikus. :)

Véredény

2 Kommentek:

At vasárnap, szeptember 30, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nálunk is volt egy ilyen "híres" tanár. :) Mki retegett tőle, meg a vizsgától, aztán sulin kívül, pertut ittunk vele, búcsúbuli volt, stb... Ő volt a legjobb fej!! :) Bauer Béla.

 
At vasárnap, szeptember 30, 2007, Blogger Betuka mondta...

szerintem az a legjobb, ha valaki emberileg jó arc, tanárnak meg szigorúbb. Szerintem ekkor lehet úgy igazán tisztelni egy tanárt. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza