2007/09/29

Munka

Kezd beindulni a munka-project. Járok állásinterjúkra, már csak az kell, hogy valakinek annyira megtessek (ezt így kell mondani?), hogy fel is vegyen! :) Bizakodó vagyok, úgyhogy nagyon remélem, maximum egy-két hónapon belül lesz meló.
A szakdogát meg írom szorgalmasan, már nincs olyan sok hozzá, viszont ott vannak a kérdőívek, amelyeket ki kell töltetnem, ki kell értékelnem, ez pedig, lássuk be, nem egyórás munka. Tavaly is csodálatosan éreztem magam, miközben alaptáblázatot szerkesztgettem excelben, amit akkor még nem is ismertem. Mármint hogy tavaly is csináltam egy kutatást. De hát muszáj...

Véredény

3 Kommentek:

At vasárnap, szeptember 30, 2007, Blogger vadalma mondta...

ooo, dolgozó nővé cseperedik a mamiiim. :D gratulálok!

 
At vasárnap, szeptember 30, 2007, Blogger Betuka mondta...

jól hangzik, miii?! :D köcc :**

 
At csütörtök, október 04, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

sok sikert ;)) (munkához, szakdogához egyaránt ;) ja meg excelhez is, mindig is utáltam és mindig kifogott rajtam)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza