2008/12/21

Álmok

Ma éjjel kétfélét álmodtam.
Az első részben valami hatalmas hangárszerű helyen voltam, de volt ott egy vászon is, amire vetítettek valamit. (Lehet, hogy egy eltorzult mozi volt, mert mögöttem sokan álltak...) Aztán egyszer csak megszólalt egy dal, az egyik kedvenc számom, a Rule The World (a Kamelottól természetesen :)), és azt hittem, hogy senki nem fogja ismerni, ehelyett mögöttem pár lány elkezdte énekelni, én meg csatlakoztam hozzájuk. Felemelő volt!
A következő rész nyomasztóbb volt. Napsütötte, de pici utcácskákon mentem, el akartam jutni valahová. Egy barátnőmhöz talán?... Mindegy, a lényeg nagyon furcsa volt: az ő anyukája az enyém is volt. Tehát az én anyukám egy másik házban lakott, egy másik lány anyjaként. És az én anyukám tök közönyös volt, hülyeségeket kérdezett tőlem, és amikor ezen én felháborodtam, azt mondta: "Nem tudhatok akárkiről mindent!" Én meg dühösen rákiáltottam, hogy én nem akárki vagyok, hanem a lánya.
Sírva ébredtem fel.