2008/12/12

Hiszek az emberben

Ezt olvasom most. Móra Ferenc: Hiszek az emberben.

Kiskoromban hányingert kaptam a Kincskereső Kisködmöntől, egyszerűen nem szerettem, úgy ahogy a Légy jó mindhalálig is kiakasztott egy idő után, mert a Nyilas Misi mindig sírt.

Most viszont Móra Ferencet olvasok, és ez a könyv tele van olyan kis elbeszélésekkel, amelyek kedvesek, könnycsalogatóak, és néhol humorosak is, de azért mégiscsak ott a lényeg mindegyikben: az egymásra való odafigyelés. És olyan jó, hogy szegény emberekről ír, meg vidéki emberekről, ami előhozza belőlem a vidék-szeretetet.

Véredény

4 Kommentek:

At szombat, december 20, 2008, Blogger Pocok mondta...

..én maradok Vonnegut pártinak..nja: kis cinikus öregúr....imádom. Hiányzik ám az élők sorából..:)

 
At szombat, december 20, 2008, Blogger Betuka mondta...

És mást nem is olvasol? :)

 
At szombat, december 20, 2008, Blogger Pocok mondta...

Játszik még: Huxley, Asimov, Orwell, Bach...őő..meg mindíg vmi random...nemrég olvastam egy Popper Pétert és jó volt. Nekem még a gyerekkori sérelmek miatt nincs talán ingerenciám erre a Móra dologra..de talán kedvet adtál hozzá és megnézem..:). Bár mst darabig még jó sok olvasnivalóm van..:)

 
At vasárnap, december 21, 2008, Blogger Betuka mondta...

Figy, én sem hittem volna, hogy Mórát fogok olvasni... :D
Nekem mostanában Agatha Christie a menő, imádom a krimijeit! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza