2008/11/20

Nem értem

Igazából sosem értettem azokat a partyarcokat, akik - mondjuk egy goth partira - úgy mennek, hogy párban, és az egyik egy "kutyaláncon" vezeti a másikat a nyakánál fogva. Biztos elmaradott vagyok, de nekem nem jön be ez a fajta exhibicionizmus. Vagy ez valami egészen más?...

Véredény

2 Kommentek:

At vasárnap, december 21, 2008, Blogger Pocok mondta...

:)
háát..én se értem -de megértem.
Nekem van skótszoknyám.
Nagyjából csak nekem tetszik.
Ez természetesen nem gátol meg semmiben :D
(persze az exhibicionista melldöngetéshez hozzátartozik h eddig 2x volt rajtam nyilvános helyen...:))

 
At vasárnap, december 21, 2008, Blogger Betuka mondta...

A skótszoknya más, annak van értelme... vagy legalábbis a skótok körében biztosan :D Népviselet.

 

Megjegyzés küldése

<< Haza