2008/12/16

Hogy mit is kérek karácsonyra?

Ha akárki megkérdezi, hogy mit szeretnék karácsonyra, nem tudok mit mondani. Mindenem megvan, inkább lepjenek meg valamivel! De ezen kívül most pont olyan dolgokra vágyom, amiket nem lehet megfizetni.
1. szeretnék perfektül angolul beszélni, érteni.
2. szeretnék énekelni, de már vagy száz éve!! És még mindig nem tettem semmit, egy darab lépést se ennek érdekében.
3. szeretnék nyugit, csendet, zöldet (nem a fűre gondolok :)), hogy megdögönyözhessek egy kiskutyát, hogy ne legyenek körülöttem emberek (úgy értem: tömeg), és hasonlók.

Véredény

5 Kommentek:

At szombat, december 20, 2008, Blogger Pocok mondta...

őőő.nakb ugyanez (amúgy hello -rég láttuk egymást :D). 1) szeretnék sokat és jól rajzolni. 2) nekem a német kéne az angol mellé. 3) néhány nap abszolút vidáut akárki (a bárkik persze jöhetnek..:D)

 
At szombat, december 20, 2008, Blogger Betuka mondta...

igen, rég láttuk egymást, majd valahol valamikor össze lehetne futni... tudsz valami jó bulit például? :D

 
At szombat, december 20, 2008, Blogger Pocok mondta...

Ma Junkies...rokkerkedem egyet a régi szép idők örömére...Tavaly volt egy Lindáékkal..de amúgy 2 éve nem voltam koncin...mostmár mondjuk (majdnem) szigorúan hátsó sor...és öreges lötyögés...de jó lesz..:)

 
At vasárnap, december 21, 2008, Blogger Betuka mondta...

Fura, én is kezdek kiöregedni a partizásból... végiggondoltam, és ősszel kábé három bulin voltam össz-vissz... :)

 
At vasárnap, december 21, 2008, Blogger Pocok mondta...

utózönge: természetesen nem volt túl sok alkoholra szükség hogy J-vel megint partymonsterekké váljunk....;). jóó volt -az h Junkies volt -csak külön hab volt a tortán...:). Hát...iylenkor azért örülök h ilyen barátaim vannak..:).

 

Megjegyzés küldése

<< Haza