2008/11/17

Parfümök

Kedves hölgyolvasók!
Nektek van olyan parfümötök, amelyet évek óta szívesen használtok, és ha kifogy, vesztek belőle még egy üveggel?
Nálam, bevallom, eddig még nem fordult elő ilyesmi. Mindig cserélgettem, váltogattam az illatokat, egyszerűen meguntam őket, és úgy éreztem, nem találtam még rá a nagybetűs igazira. De most! Paco Rabanne Black XS For Her. Gyönyörű kivitelezés, fekete-lila üveg, rózsák meg minden. Az illata szokatlan, csábító, fülledt. A másik kedvencem: Puma I'm Going. Nem épp egy elegáns márka, de a sportos jellege ellenére nagyon csajos és dögös illat. Ha ezek kifogynak majd, biztos szerzek még belőlük! :)

Véredény

4 Kommentek:

At szerda, november 19, 2008, Blogger smilasol mondta...

Pumából vettem, mert a boltban tetszett, de otthon jöttem rá, hogy magamon nem. Még megvan az egy használat híjján teljes üveg. Megveszed? :o)

 
At szerda, november 19, 2008, Blogger Betuka mondta...

Áááá, pont ma reggel vettem egyet...!! :)

 
At szerda, november 19, 2008, Blogger smilasol mondta...

...ha az elfogy :o)

 
At szerda, november 19, 2008, Blogger Betuka mondta...

majd meglátom még, de köszi a lehetőséget! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza