2008/11/15

Show és zsűrik

Teljesen belefájdult a fejem ebbe a sok tehetségkutató meg zsűrizős műsorba. Személy szerint csak a Megasztárt néztem volna ma este, de szakmai okokból muszáj voltam a Szombat esti lázat is nyomon követni. Amikor kapcsolgattam egyik csatornáról a másikra, a végén már azt sem tudtam, hogy akkor most Ördög Nóri mindjárt meginterjúvolja Lakatos Krisztiánt, Szerekes Nóra meg épp Udvaros Dorottyát faggajta arról, milyen érzés volt elénekelni azt a dalt...?! No de azért szerencsére a végére a helyére kerültek a dolgok, és mindenki boldog. (ez rímelt!)
Maradjunk a Megafrásznál. Tetszettek ezek a duettek, vagy legalábbis az ötletek. Mert a megvalósítás már sántikált itt-ott... kezdjük például Gáspár Lacival, aki bűn rosszul "énekelt" és hozzá még hülye mozgást is produkált, vagy ott volt szegény Tamara, akit Tóth Vera leénekelt a színpadról, de vegyük Hien és Lüszi kettősét, akik úgy ültek abban a hintában, mint akiknek kakilniuk kell. De például Rúzsa Magdi és Victor The American Boy duettje jó volt, annak ellenére, hogy Viktor nekem általában kicsit műnek tűnik.
Most már tényleg kíváncsi vagyok, ki marad bent győztesként...