2009/04/29

Egy boltkóros naplója

Nem láttam, hanem elolvastam. És dőltem a röhögéstől. :)
Sophie Kinsella istenáldotta humorral és kellő öniróniával (mármint a főhős nevében) fűszerezi ezt a remek kis regényt. Szerintem a nők nagy része többé-kevésbé magára ismer benne, de az, ahogy a főszereplő Rebecca lavírozik az adósságok és a pénzköltés, valamint a tökélyre fejlesztett kamuzás határain, egyszerűen imádnivaló. Sokszor mintha a saját gondolatait olvasná az ember... És, bár a regény végig izgalmas és szórakoztató olvasmány, azért a végére kissé fogyatkoznak a nevetésre ingerlő részek. S hogy miért? Mert Beckynek időközben benő a feje lágya... No de ez semmit nem von le az értékéből. Tíz pontos könyv, bátran ajánlom mindenkinek, még vállalkozó kedvű srácoknak is! :)

Véredény

2 Kommentek:

At kedd, május 19, 2009, Anonymous Vera mondta...

Én a Boltkórost még nem olvastam (mondjuk a filmet láttam :D), de most végeztem Kinsella Tudsz titkot tartani c. könyvével, és az is annyira aranyos volt és úgy olvastatta magát, hogy alig tudtam letenni... :))

 
At kedd, május 19, 2009, Blogger Betuka mondta...

Tyű, jó hogy mondod, keresni akartam a könyvtárban még Kinsella könyveket, de sajna nem voltak :( meg nem is tudtam, miket írt még :) de akkor majd ezt is keresni fogom! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza