2009/04/25

Eurotrip

Tegnap ment a tévében az "Eurotúra" című amerikai film, ami angolul Eurotrip (én inkább így ismerem, mert először angolul láttam).
Szokásos őrült amerikai tinivígjáték, nekem tetszik, annak ellenére is, hogy tele van klisékkel. :) Alapvetően az amerikai fiatalok Európáról kialakított sztereotípiáiról szól, és arról, hogy végül vajon igazolódnak-e a fiúk-lányok hipotézisei vagy sem. Például: "Európa akkora, mint egy bevásárlóközpont", vagy "Párizs Berlin elővárosa, két perc és ott vagyunk" (vagy valami ilyesmi). Vicces, ahogy ez a habkönnyű film kifigurázza az amerikaiak hírhedt műveletlenségét és előítéleteit. Vagy a kedvencem: Pozsonyban nyomor van és mocsok, az egyik lakó számára a legújabb sorozat a Miami Vice, vagy hogy pár centből a luxushotel egyik alkalmazottja már megnyitná saját szállodáját, és hasonlók. :) Mivel ez egy vígjáték, muszáj, hogy ezek a sztereotípiák végül megdőljenek a szereplők kárára, így esik, hogy Amszterdamban a cukrászdában a várva várt legális hasissal mégsem találkoznak a gyerekek (de attól még hallucinálnak :)), vagy hogy az addig számukra még ismeretlen Absinth érdekes reakciókat vált ki belőlük. Minden országban pórul járnak valahogy, és épp ez benne a poén. :)

Véredény

3 Kommentek:

At vasárnap, április 26, 2009, Anonymous Veda mondta...

Háhá, az egy mekkora film! Szerintem kizárólag feliratosan érdemes nézni, egyszerűen elsöprő hatása van (legalábbis rám). Milliószor megnéztem, de még mindig földig röhögöm magam rajta. Bongiorno! :D

 
At vasárnap, április 26, 2009, Blogger Betuka mondta...

szerintem is sokkal jobb angolul. még az olasz pasit sem adja vissza a szinkron... :D júj, az mekkora...

 
At vasárnap, április 26, 2009, Blogger Betuka mondta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

 

Megjegyzés küldése

<< Haza