2009/04/18

Fertőőő

Most már értem, miért olyanok a mai tinédzserek, amilyenek. Vigyázat, szókimondó poszt következik!
Nos, ahogy az imént véletlenül odakeveredtem az MTV-re a "Tila Tequila" című valóságshowhoz, enyhén szólva leesett az állam. A lényeg (legalábbis én ezt vettem le): a címszereplő Tila (egy közönséges kis ribanc) párt keres magának (vagy egyszerre kettőt is, mittudomén), ennek érdekében minden este mással enyeleg, smárol (egy meghatározott társaságon belül), és közben mosolyogva arról beszél, kiben mit szeret, és mit nem. Ez már önmagában is gáz, de a műsor tele van leszbikusokkal és biszexuálisokkal. Van például egy alapvetően nőneműnek született fiatal, aki egy az egyben úgy néz ki, mint egy pali (trendi pasi-frizura, kigyúrt izomzat, és úgy öltözik, mint egy fiú), csak éppen van két alma a mellkasán... Szóval melle van. Az előbb meg éppen egy másik csajjal enyelgett a főszereplő. Kész vagyok.
Nekem soha semmi bajom nem volt azzal, ha valaki "más", mindenkinek joga van bármihez, amit akar. De nem a nyilvánosság előtt! Senkit sem érdekel! És könyörgök, ne erre tanítsuk már a fiatalságot, még ha 16-os karika is van a képernyő sarkán! Ilyen kis korcsokkal... grrr!
(Megjegyzés: ennél egy fokkal már enyhébb Paris Hilton "öribari" kereső realityje, de ott meg bulizni kell vele, hogy megtudd, jó barátja lennél-e, szóval egy kutya...)

Véredény

2 Kommentek:

At vasárnap, április 19, 2009, Blogger vadalma mondta...

ezt tegnap én is láttam, szüleimnek meséltem is... én még mindig nem fogtam fel, hogy ezek közöttünk élnek... ááá...!
nagyooondurva.

 
At vasárnap, április 19, 2009, Blogger Betuka mondta...

jah... közben láttam a "főcímet" is, amiből kiderül, hogy eleve fele-fele aránnyal indultak fiúk és lányok... boááááá! meg ráadásul milyen kis nyomorék majom feje van a csajnak...

 

Megjegyzés küldése

<< Haza