2009/04/01

Tavaszi fáradtság

Tegnap este olyan kilenc-fél tíz tájban bealudtam olvasás közben. Éreztem, hogy elnehezedik a magazin a kezemben, és lecsukódik a szemem. Néha felriadtam, hogy "jaj, elaludtam", aztán ugyanúgy visszaájultam. Aztán amikor eljött a tényleges lefekvés ideje, alig bírtam erőt venni magamon, hogy átöltözzek, fogat mossak, stb. Mi történt velem? Oké, hogy aznap elég sokat sétáltam, de ezt leszámítva nem volt túl fárasztó napom... Lehet ez tavaszi fáradtság? Vagy még mindig az óraátállítást nyögöm?

Véredény

2 Kommentek:

At csütörtök, április 02, 2009, Blogger Annucy mondta...

Én soxor már 7-8 órakor bealszom.. csak úgy, minden ok nélkül..:S

 
At csütörtök, április 02, 2009, Blogger Betuka mondta...

Úristen, na azért akkor én még nem. :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza