2009/03/16

Figarrrro

Tegnap este volt szerencsénk az énekes Anna barátném által megnéznünk a Figaró házasságát a Víg Színházban. Kicsit másra számítottunk, azt hittük hogy az operát fogjuk látni, ehelyett kaptunk egy vígjátékot, sztárszínészekkel. :) Nekem is és Balázsnak is nagyon tetszett, és természetesen Annára is nagyon büszke voltam, hogy bár kórusban énekelt (a "szobalányok" egyikeként), a hangját mindig kihallottam a többi közül! Gratulálok neki itt is! :)
Szóval, benne volt Kovács Patrícia (aki egyébként a Nem kellesz eléggé főszereplőjét is szinkronizálja - erre persze csak utólag jöttem rá, hogy meghallottam a hangját), Kamarás Iván (aki eddig nekem nem volt szimpi, de ebben a darabban grófként nagyot alakított), Reviczky Gábor, Pindroch Csaba, Fesztbaum Béla (tökre bírom azt a színészt), Hegyi Barbara... egyszóval, nagyon élveztük az egészet, csak egyvalamit furcsálltam: a színpad is lejtett, meg a nézőtér is. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen béna, és valami baj van az egyensúlyérzékemmel, de nekem nem adott túlzott biztonságérzetet ez az elrendezés...