2009/02/26

Antishopping?

Nem tudom mi lehet az oka: talán az, hogy mostanában spórolgattam, és nem kívánkozik pénzt költenem, vagy egyszerűen csak nem tetszik az üzletek választéka, vagy az árakkal nem vagyok kibékülve, esetleg a tudatalattim tiltakozik ellene, de mostanában nem dob fel a vásárlás! Régebben elindultam, és kábé mindent megvettem, ami megtetszett, minden olcsó szir-szart, aztán napokkal, hetekkel, hónapokkal később rájöttem, hogy ezt vagy azt nem kellett volna megvenni. Most meg mi van? Nagy lelkesedéssel elindulok, aztán két óra múlva hulla fáradtan, csalódottan, sokszor üres kézzel hagyom ott a bevásárlóközpontot. Mi történt? Én változtam meg, vagy a boltok kínálata más? Egyszerűen nincsenek olyan ruhadarabok, amelyekbe első látásra beleszeretnék. Ha meg vannak, jó drágák. Most már úgy vagyok vele, hogy inkább összespórolom az árát, de akkor tényleg azt veszem meg, ami igazán tetszik (és még tartós is)!

Véredény

3 Kommentek:

At csütörtök, február 26, 2009, Anonymous Névtelen mondta...

Sajnos én már évek óta így vagyok ezzel. De nálam egyértelműen a nemfogmegelsőre-szindróma van, és ami nem szerelem első látásra, az ha meg is veszem, nem okoz örömet. Reménykedem a divat pozitív alakulásban (hozzáteszem évek óta hiába ld. bekezdés eleje).

 
At péntek, február 27, 2009, Blogger smilasol mondta...

szimplán csak felnőttél.

 
At péntek, február 27, 2009, Blogger Betuka mondta...

mazsi, lehetséges. :) de tuti, hogy azonnal visszamennék gyerekbe, ha olyan lenne a választék, hogy elájulok tőle! :)

Zsuu, igen, egyetértek. Az meg még jobban idegesít, hogy meglátok a magazinban valami jó kis kollekciót vagy ruhadarabot a modellen, aztán a boltban, a vállfán meglátom besúvasztva a többi száz közé, na az kissé lehangoló...

 

Megjegyzés küldése

<< Haza