2009/02/26

Children of metal

Idézet Pándi Balázs dobostól:

"Valahol minden ember metálos. Mindannyian a metál gyermekei vagyunk, a rock katonái! (nevet) Én a mai napig nagyon sok metált és punk/hardcore zenét hallgatok. Szerintem ezek az emberek, akik aktívak, tevékenyek, ezekben egy csomó energia van - és fiatal korában az ember miben találja meg az energiát? Hát a bömbölő metálban. Főleg ha még a szülei is kiabálnak miatta, hogy "kapcsold le ezt a szar zenét", akkor tényleg azt gondolja, hogy ebben minden benne van, ami bennem is. Ez szerintem tök normális. Nyilván erre is vannak megfelelő tudósok, akik megfejtik, hogy ez miért van; de úgy látszik, hogy az új zenékre, furcsább zenei megoldásokra hajlamos embereknek nagy mérföldkő volt a pubertáskori metálrajongás."
(A teljes cikk)
Egyetértek vele. Van, aki kinövi, van, aki nem, és van, aki egyáltalán nem hallgatta soha. Részemről azonban tuti, hogy ez a zene rengeteget tett hozzá az életemhez, és örülök, hogy létezik. :)

Véredény

1 Kommentek:

At szombat, március 07, 2009, Anonymous Névtelen mondta...

Olvastam én pár napja a cikket. Nagyon okosan beszél ám. :P

Cuppa :*

 

Megjegyzés küldése

<< Haza