2009/02/18

Hogyan tovább?

Na, hogy egy kicsit aktuell is legyek. Újra dolgozom, megy tovább az élet, satöbbi. Várom már a tavaszt, mert a megújulás időszaka lesz, több szempontból is. Meg gondolkodom erősen, hogy s mint kéne továbbtanulnom. És hogy mit. Rájöttem, hogy nagyon érdekel a divat, a művészetek, a rajz, ilyesmik. Nézegettem a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem képzéseit, tetszenének, ha nem 400 rugóba kerülne egy félév alapképzésben. Engem már nem vennének fel állami képzésre, mert azt "elhasználtam" Egerben (hiába maradt még három félévem, nem engednek államira jelentkezni, mert lezártam egy abszolutóriummal)... persze jelentkezhetek ingyé felsőfokú szakképzésre vagy mesterre, de utóbbinek azért kell kötődnie a már megszerzett diplomához, kommunikációt meg nem hiszem hogy tanulnék megint, másrészt meg sajna nem olyan jó a szép kis keményborítású oklevelemben szereplő jegy, hogy azzal kezdjek valamit. Úgyhogy marad a pénzgyűjtés, meg ha felvesznek, akkor kurva jól kell tanulnom, hogy esetleg átvegyenek államira. :) De mivel már lecsúsztam a szeptemberi kezdésről, marad jövőre. Na nem baj, addig autodidakta módon fogom képezgetni magam, meg utánaolvasni a dolgoknak.

Véredény

6 Kommentek:

At csütörtök, február 19, 2009, Anonymous Névtelen mondta...

Bocs, de a MOME-n fizetősre se fognak felvenni szerintem. Legalábbis elsőre biztos nem. Hacsak nincs protekciód. :)

 
At csütörtök, február 19, 2009, Blogger Betuka mondta...

Hm. Ez is olyan, mint a Színművészeti? :)

 
At csütörtök, február 19, 2009, Anonymous Névtelen mondta...

Rosszabb :) A MOME-ra istenek járnak. Najó nem, csak félistenek. De brutális alkalmassági felvételi van, amire nagyon sokat kell készülni, hogy sikerüljön, és nagyon tehetségesnek is kell lenni. A bennmaradáshoz is. Sajnos a MOME számomra mindig távoli marad - emiatt. Ez persze nem jelenti azt, hogy meg se próbáld, de kérdezz utána oda járó emberektől, hogy mi hogy megy, és készülj fel lelkileg arra, hogy szakonként évente 10-12 embert vesznek fel a 300-400 jelentkezőből. Az iparművészet az iparművészet.

 
At csütörtök, február 19, 2009, Blogger Betuka mondta...

Hát igen, sajnos nem ismerem, de mondjuk abból, hogy ilyen drága, sejthető, hogy nem egyszerű eset :)
Mindenképp megpróbálom majd, de előbb levadászok olyanokat, akik oda járnak... megyek is iwiwre :D

 
At hétfő, február 23, 2009, Anonymous Névtelen mondta...

Zsuuu, lehet, hogy én vagyok rosszindulatú, de szerintem ott messze nem elég a tehetség... És most nem azért, mert engem nem vettek fel, mert annyira azért nem tartom magam, de tudom, milyen tehetséges emberek jelentkeztek már, és mondanom se kell, mindet kiszórták. Elsőre is, másodszorra is. Próbálnék a felvételi bizottság fejével gondolkodni, hogy vajon miben látnak lehetőséget, de annyi féle jó dolgot visszadobtak már, hogy én csak arra tudok gondolni, hogy protekció van. Meg hát a sok sztori és pletyka, amit hall az ember... Nyilván nem mind alaptalan. :) Az biztos, hogy én már akkor se szeretnék oda tartozni, ha hívnának, de Betu, neked azért sok szerencsét. :)

 
At hétfő, február 23, 2009, Blogger Betuka mondta...

Janka, milyen pletykák vannak?

 

Megjegyzés küldése

<< Haza