2008/09/09

Ingyen reklám

Az Alexandrában most van ilyen 50%-os akció, azazhogy egyes könyvek féláron vehetőek meg (tehát nem az összes könyv, hö). És én éltem is a lehetőséggel, vettem egy Kundera könyvet és egy másikat, amelynek A kislány és a cigaretta a címe. Utóbbinak kissé nevelő jellegű címe van, de nem arról szól, hogy "hogyan tanítsuk meg a kölöknek, hogy ne bagózzon", vagy ilyesmi, hehe. Inkább erős társadalomkritika jellemzi az írást, egy olyan társadalomét, ahol a gyerekek felsőbbrendű lények, a cigarettázás pedig törvénybe ütköző cselekedet.
A lényeg viszont, hogy össz-vissz kétezer forintért jutottam hozzá a könyvekhez, amennyiért általában egyet vehet az ember, vagy egy felet.

Véredény

4 Kommentek:

At péntek, szeptember 12, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Én is nagyon örültem az akciónak, végre féláron meg tudtam venni S. Plath Naplóit, amire olyan régóta áhítoztam. Melyik Kunderát vetted meg?

 
At péntek, szeptember 12, 2008, Blogger Betuka mondta...

A Halhatatlanságot. Elolvastam a fülszöveget, az tetszett, és megvettem. Otthon belelapoztam, picit káosznak tűnik :D, de gondolom ha szépen elkezdem olvasni, majd a helyére kerülnek a dolgok :)

 
At kedd, szeptember 16, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Azt én is néztem, de nekem is káoszosonak tűnt :))

 
At kedd, szeptember 16, 2008, Blogger Betuka mondta...

na majd meglátjuk :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza