2008/08/15

Kovács Avantázia

Voltam Avantasián is a Szigeten, most erről fogok regélni.
Úgy voltam vele, hogy persze, érdekel, megnézem, de úgy igazából nem vártam semmi különöset tőle. Lehet, hogy jól tettem, mert annél jobb volt kellemeset csalódni benne! Nagyszerű volt a koncert, fergeteges hangulattal és tele sátorral. Mindenki ordított és énekelt. Ami a legjobban tetszett, hogy sokan voltak a színpadon (vendégzenészek, vokalisták), és Tobias Sammet egyesével bemutatta őket a buli végén, de nem csak úgy, hogy "gitár Kiss Pista, doboknál Nagy Sári", hanem mindenkihez fűzött pár magasztaló jelzőt, pici sztorit. Minden egyben volt, nem volt benne hiba! Ja és ami még tetszett, hogy ott volt Amanda Sommerville is vokalistaként, akinek a haja nekem nagyon tetszik! :)

Véredény

2 Kommentek:

At szerda, augusztus 20, 2008, Blogger Annucy mondta...

Az Avantáziáról az Anasztázi jutott eszembe, aki dugni jár és kanasztázni:D

 
At csütörtök, augusztus 21, 2008, Blogger Betuka mondta...

édesapámmal nincs kapcsolat, mert szétrúgta az állkapcsomat :DD

 

Megjegyzés küldése

<< Haza