2008/07/28

Érettségi találkozó

Osztálytalálkozónk lesz szeptemberben. Érettségi utáni, az első.
Nem is tudom, mit várjak tőle... az eltelt 5 év alatt többször találkoztam már pár volt osztálytársammal, volt is egy-két összeröffenés, de olyan igazi, "mindenkiottvan" osztálytali még nem volt.
Tegyük fel, hogy mindenki eljön. Tegyük fel, hogy senki nem szarik bele egykori mikroközösségébe, ahol nyolc évet húzott le. Tegyük fel, hogy senkinek nincsenek annyira rossz emlékei egykori osztályáról, hogy egyetlen nyomorult estére ne legyen képes elfelejteni azokat.
Nekem sem volt döccenőmentes az a nyolc év. Picit mindig kirekesztettnek éreztem magam, főleg akkor, amikor kamaszkoromban rokker lettem. A többiek furcsán néztek rám emiatt, de én álltam a sarat, és vállaltam! :) Gimiben megismert osztálybeli barátnőimmel természetesen tartom a kapcsolatot, de más osztálytársakkal szinte egyáltalán nem.
Komolyan kíváncsi vagyok. Én ott leszek. Rettegjen mindenki! :)

Véredény

6 Kommentek:

At csütörtök, július 31, 2008, Blogger smilasol mondta...

nekem senki nem tette el a kontaktom, és nem is hiányzik. egyetlen barátnőmmel tartom a kapcsolatot, slussz. de állítólag jók az ilyenek. :o)

 
At csütörtök, július 31, 2008, Blogger Betuka mondta...

Iwiw uralta világban élünk, a kontakt nem lehet akadály ;))

Hát figy, lehet, hogy én is elmegyek, csalódok egy jót, aztán majd nem is lesz következő... :))

 
At csütörtök, július 31, 2008, Blogger smilasol mondta...

nem vagyok iwiwen egy éve. :o))

 
At péntek, augusztus 01, 2008, Blogger Betuka mondta...

Tudom, csak általánosságban mondtam :)

 
At vasárnap, augusztus 03, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Nekem eddig csak ált. iskolai osztálytalálkozóm volt, utáltam őket, de elmentem a két barátnő miatt, akikkel alig volt lehetőségem találkozni az eltelt 5 év alatt. Többre nem megyek el, a két barátnővel találkozgatom, ennyi. Továbbra se szeretem a többieket, és a jövőben egyáltalán nem vagyok rájuk kíváncsi. A középiskolás találkozóra meg szerintem az elsőre se megyek el, az egyetlen értelmes ember, aki az osztályban volt, a párom, úgyhogy őt látom eleget :D De egyébként a jó osztályközösségeknél hatalmas élmény egy ilyen, minél több idő telt el, annál inkább - legalábbis anyámon ezt látom.

 
At vasárnap, augusztus 03, 2008, Blogger Betuka mondta...

Én is féle, hogy milyen lesz... én tök nyitott vagyok, tényleg, bár nagyjából előre látom a végét... :)
(=nem lesz túl izgi)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza