2008/07/23

Lúgosítás

Egyik kolléganőm ismerőse lúgosító lötty értékesítésével foglalkozik, és ma bejött az irodába. Hozott ph-érték mérőt is, ami lényegében egy pici papírdarabka, és meg kellett nyalni. Nos, kiderült, hogy nekem tök savas a szervezetem! Ez ugyebár abban az esetben áll fenn, ha pl. nem figyelek arra, mit eszem, és keveset mozgok. Hát, hetente egyszer gyúrok, de az tény, hogy bármit megeszek, ami megtetszik! :) Egyébként egy másik kolléganőmnél hatásos volt ez a lötty, de nem szabad hosszú távon alkalmazni, mert akkor meg ellúgosodik a szervezet, az meg ugye a másik véglet. :) Lényeg a lényeg, lehet, hogy egy pici időre nekem is ki kellene próbálni, hátha bejön...

Véredény

4 Kommentek:

At csütörtök, július 24, 2008, Blogger Annucy mondta...

Nekem is hozhatnál...
Egyébként heti 1 alkalom lúfasz...:P

 
At péntek, július 25, 2008, Blogger Betuka mondta...

nekem nincsen, én nem foglalkozom vele :) legfeljebb bemegyek egy bioboltba és megveszem óccsón, mert a csajok 17000-ért tudják értékesíteni... (meg ez ilyen piramis-rendszerben megy)

Nekem bőven elég a heti egy, később majd lesz heti kettő is, úgyhogy Kusolsz! :)

 
At vasárnap, augusztus 03, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Tudtommal a szervezet alapvetően savas kémhatású, a szád meg pláne. Nekem ez eléggé kamuszagú...

 
At vasárnap, augusztus 03, 2008, Blogger Betuka mondta...

Egyébként szerintem is van benne némi humbug, viszont az egyik kollégám is megnyalta a papírt, és neki jelentősen jobb színe lett az eredményének :) Nem állítom, hogy (f)lúgosnak kell lennie :D, csak van, aki savasabb, és van, akinek kiegyenlítettebb a ph-ja.

 

Megjegyzés küldése

<< Haza