2009/07/08

Ez-az

Híreket mondunk:
1. Végre van munkám! Mostantól a Citi Bankban dolgozom majd amolyan adminisztrátor-féleként. Távol áll persze az újságírástól, de nem bánom, mert a saját szakmámban elég nehéz manapság munkát találni.
2. Úgy érzem, hogy be fogom fejezni ezt a blogolást. Én is elhanyagoltam, meg az "olvasók" is, ha vannak (pár embert tudok, aki mindig olvas, de rajtuk kívül senki). Nincs értelme csinálni ezt az egészet. Úgyis akarok könyvet írni (amit hamarosan el is kezdek, amint beszereztem egy laptopot), abba is bele tudom szőni a világról alkotott elképzeléseimet. Ez a blogolás számomra "lejárt", kiment a divatból. :) Rájöttem, hogy nem az én világom.

Véredény

7 Kommentek:

At szerda, július 08, 2009, Blogger T-mea mondta...

ÉLJEEEN! :D (a melóra értem, nem a blogolás feladására, azt sajnálom és
hiányozni fog...) Pont most amikor írok neked megjegyzést :P
Ha a blogolás tényleg mínusz, akkor marad a mail :)

 
At szerda, július 08, 2009, Blogger Betuka mondta...

Köcce :))

Hát, az utóbbi időben már nem izgatott annyira a blogolás, meg hát a statisztikám szerint alig olvas valaki, szóval nonsense :) de hát mi úgyis tartjuk a kapcsolatot ;)

 
At kedd, július 14, 2009, Anonymous Pocok mondta...

azé' néha én is idelestem...bár csöndesebben..:). RIP blog..bár sose voltam a rendszeresség híve -szóval az írás nálam is kimaradt...

 
At szerda, július 15, 2009, Blogger Betuka mondta...

Na nehogy most kezdjetek nekem itt gyűlni, hogy "én is olvastam, én is, én is!" :DD

Pocok ;)

 
At péntek, július 17, 2009, Anonymous elyssa mondta...

Pedig én is olvastam...
:-D

 
At péntek, július 17, 2009, Blogger Betuka mondta...

:D

 
At hétfő, július 20, 2009, Anonymous Pocok mondta...

bármilyen furcsa...és első ránézésre hihetetlen...tudok én csöndben is lenni..:D. jó nem mindíg amikor kéne..:D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza