2009/06/11

Végre

Vezetni tanulok, kérem alássan, végre-valahára! Eddig csak két elméleti órán vagyok túl, de legalább belevágtam, és ez már valami. Balázzsal együtt csináljuk, így tudjuk egymást biztatni-basztatni.

Véredény

2 Kommentek:

At péntek, június 12, 2009, Anonymous elyssa mondta...

Anno mi is együtt csináltuk Andrissal, jó móka volt, főleg, hogy vizsgázni is mindig együtt mentünk. Én mentem mindig először, és mivel minden meglett elsőre, ezért nem engedhette a férfiúi büszkesége, hogy ő viszont megbukjon, így ő is sikerrel vett minden akadályt. :-)
Ügyik legyetek, de azért majd szólj, ha már forgalomban vezettek, csak hogy tudjam, mikor kell otthon maradni! :-P

 
At péntek, június 12, 2009, Blogger Betuka mondta...

:)
Hát, én egyelőre félek egy kicsit, túl sok mindenre kell odafigyelni vezetés közben... de majd csak kialakul :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza