2008/10/27

Könyvsarok

Vannak időszakok, amikor nincs olvasnivalóm, és tanácstalanul állok a könyvesboltban vagy a könyvtárban, és gondolkodom, mivel is kéne elütni az időt. Van, amikor előveszem azokat a könyveket, amelyeket már többször elolvastam (ilyenek a Harry Potterek például), és van, amikor szépen, egymás után jönnek az olvasnivalók.
Most viszont kivételesen száz könyv áll halomban, amelyeket elolvashatok. Még múlt hónapban megvettem Jeffrey Deawer könyvét, Az ördög könnycseppjét. Tőle eddig csak az Illuzionistát olvastam, de az annyira izgalmas és csavart történet volt, hogy úgy éreztem: mégmégmég! Így hát muszáj voltam az író egy másik könyvét is megvenni. Aztán rám vár még két Agatha Christie, meg a Luxusnyalánkság című regény (nem tudom az íróját, de a borítón egy cukrozott ajak szerepel :)), Malota Lászlótól a Gyalázatosak szentélye, Móra Ferenc egy könyve (hirtelen nem jut eszembe a címe, a kolléganőm ajánlotta), egy romantikus afrikai történet... talán ennyi. Asszem el vagyok látva egy időre...

Véredény

2 Kommentek:

At kedd, október 28, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Áááh, ne kínozz! Nekem hetek óta ott áll az Illuzonista a polcomon, és még nem jutottam oda, hogy elolvassam sajnos, rám is vagy ezer másik is vár még. :)
De most már így sokkal nehezebb lesz kivárni, míg oda jutok, hogy írtad, hogy mennyire jó és ennek nálam mindig az a vége, hogy elkezdem gyűjteni az adott író könyveit, márpedig J. Deawer-nek, akad egy pár, tönkre fogok menni anyagilag :D

 
At kedd, október 28, 2008, Blogger Betuka mondta...

Akkor siess a többivel, mert az Illuzionista tényleg nagyon jó! Amikor vége lett, simán el bírtam volna viselni még egy könyvnyi cselekményt... :) Amúgy nem mindegyik könyve drága, az ördög könnycseppje pl csak 1500 ft volt.

 

Megjegyzés küldése

<< Haza