2008/11/05

Ősz

Mazsi felkért, hogy írjak az őszről egy rövid értekezést.
(Amúgy is esedékes már egy új post.)
Szóval, az ősz. Sokáig nem szerettem, amíg kisebb voltam, mert utáltam a hűvös, esős időt, meg igazából avar-mániás sem vagyok, bár tény, hogy szép tud lenni a sok sárga meg piros meg barna levél. Aztán elkezdtem megszeretni ezt az évszakot, több okból is. 1. Kezdődött a suli. Tudom, biztos őrült vagyok, de én mindig úgy untam már a nyarat a végére, hiányzott a "mindennapi rutin", a szürke hétköznapok, az emberek a suliból... 2. Több jó buli is pozitív élményeket hagyott bennem, amelyek ősszel voltak, így kezdtem szeretettel gondolni rá. 3. Jöhetett a fasza átmeneti kabátok, csizmák időszaka a sok papucs meg sort után. :)
Talán ennyit tudnék elsőre elmondani róla. Alapvetően nincs bajom az ősszel, de azért annyira nem is vagyok odáig érte... inkább tavaszos vagyok, meg teles, ha nincs túl hideg, és van hó :)
(Amúgy vicces, de pont a múltkor adott fel az angoltanárom az őszről egy kis szöveget, úgyhogy teljesen esedékes volt most ez a post. :))