2008/07/11

Lacuna Coil

Újra előszedtem a Lacuna Coilt, és rájöttem, hogy tökjó! Olyan négy évvel ezelőtt hallgattam őket többet, azóta nem igazán. Másfelé vitt a zenei ízlésváltozás, de most kicsit visszatértem a digókhoz és az egy szem "szinyorínához". :) Nem egy adrenalinnövelő zene, kicsit depresszív, kicsit belassult, egyszerű, de fülbemászó dallamokkal. Jó hallgatni! :)
Lacuna Coil: Enjoy The Silence (Depeche Mode feldolgozás)
plusz még több dal tőlük a youtube-on!

Véredény

4 Kommentek:

At péntek, július 11, 2008, Blogger vadalma mondta...

jéé, én is most kezdtem el újra hallgatni őket...:) tudod, a mediterrános depi..:D

 
At péntek, július 11, 2008, Blogger Betuka mondta...

Jaja :D ha nem tudnám, hogy olaszok, inkább minimum hollandnak vagy norvégnek tippelném őket :))

 
At szerda, augusztus 13, 2008, Blogger Twiggy mondta...

ez tiszta poén, minden ismerősöm most veszi elő a lacunát...:D énis :D és télleg tökjó :D

 
At csütörtök, augusztus 14, 2008, Blogger Betuka mondta...

:))

 

Megjegyzés küldése

<< Haza