2008/06/24

Villa a kézre

Ma reggel a trolimegállóban ült egy rokkercsaj, és elnézegettem az ékszerkészletét, amikor is megakadt a szemem a legszembetűnőbb darabbal: a csaj csuklóján ott feszített egy körbehajlított villa... amikor pedig meséltem az egyik kolléganőmnek, ő meglepődés helyett csak legyintett, hogy ugyanmár, a nyolcvanas években ő is hordta. Sőt, mindenki. Készen voltam! Le vagyok maradva! Sőt, mesélte, hogy nem csak a villát használták karperecként, de a fülébe még színes gemkapcsokat is pakolt... lehet, hogy én nem vagyok túl kreatív, de ez már nekem is sok!

Véredény

4 Kommentek:

At csütörtök, június 26, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

A villa felénk is divat volt, először ötletesnek találtam, aztán marhára elcsépeltnek. Főleg, mikor jobb híján a sok ESZIs a menza villáit csempészte íly módon kifele, majd otthon kiegyenesítette és büszke volt rá. No komment.

 
At péntek, június 27, 2008, Blogger Betuka mondta...

Ehh... :)
Hát nem tudom, nekem kicsit morbid :D

 
At szombat, június 28, 2008, Blogger vadalma mondta...

hehe.. :) na igen, pedig eléggé elcsépelt már a téma... a fülekbe pedig mindent beletesznek... ceruza, csatt, nyaklánc, gémkapocs, biztonsági tű, kulcstartó.. .nyamnyammm :D

 
At vasárnap, június 29, 2008, Blogger Betuka mondta...

egy csaj fülében láttam már egy legódarabot is lógni :D na az tetszett!

 

Megjegyzés küldése

<< Haza