2008/06/14

Friend of the family

Nem rég olvastam el Lisa Jewell: A házibarát című regényét. Könnyed, mégis nagyon tartalmas és szórakoztató kis könyv. Adott egy család: papa, mama és három harminc körüli fiúgyermek, imádják egymást, és mindenkinek máshogy alakulgat az élete a történetben. Egyszer csak felbukkan az életükben Gervase*, egy igencsak fura, rock'n'roll rajongó fickó, aki akármilyen antipatikus is az elején, végül mindenki problémáját megoldja. Érzi mások gondjait, és csak úgy látatlanban tanácsokat ad, amelyek bejönnek. (Nekem is kellene egy ilyen házibarát... :)) Mindhárom fiúnak más és más problémái vannak, lényegében ezek alakulásáról szól a könyv. Szellemes, humoros, szinte úgy érzi az ember, hogy ismeri ezeket a pasikat. Én például nem örültem, hogy vége lett, szívesen olvasgattam volna még. A legnagyobb érzelmi katarzis közepette lett vége, utálom is érte. :) Megmutatja, milyen az igazi, őszinte testvéri szeretet, megbocsátás, hol kezdődik a felnőtté válás, és hogy hogyan képes (vagy nem képes) az ember megoldani a saját gondjait. Ha ez egy film lenne, kellemes romantikus vígjáték volna, jó pár humoros jelenettel.
*Az anya egy tavernában énekel, ott ismerkedik meg vele, és elhívja hozzájuk albérlőnek.

Véredény

2 Kommentek:

At vasárnap, június 15, 2008, Blogger Annucy mondta...

A "Ralph bulija" írójától!!!

 
At hétfő, június 16, 2008, Blogger Betuka mondta...

ez a legfontosabb!!! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza