2007/04/11

"Virtuális valóságsokk"

Olvasgattam a Nők Lapja Cafe-n mindenféle cikket a blogokról, blogolásról, úgy általában erről a műfajról. Elgondolkodtatott: vajon ki miért kezd blogírásba? Hiszen ahány ember, annyi napló. Tényleg csak exhibicionizmus dolga? Vagy valaki annyira grafomán, hogy már nem elég a papír? Vagy a Word? Miért kell mindenkinek látnia a gondolatait?

Kedves látogatóim, ismerőseim, barátaim, akik blogot írtok! Írjátok már le nekem ide a kommentelőbe, hogy miért teszitek ki gondolataitokat a világhálóra! Köszönöm! :)

szerk.: Emberek! Gyertek mán pofázni, ne bújkáljatok! :)

Véredény

6 Kommentek:

At szerda, április 11, 2007, Blogger smilasol mondta...

mert grafomán vagyok; mert érdekel az emberek véleménye; mert exhibicionista vagyok; mert elfoglal, megnyugtat, leköt.

 
At szerda, április 11, 2007, Blogger vadalma mondta...

csomó emberkével nem találkozom mindennap, sőt még havonta sem.. valahogyan el kell juttatnom hozzájuk is a viccesebb dolgokat, helyzeteket amik velem történtek... szerintem vidám/közömbös/kevésbé extrán személyes blogot írok. nem véletlenül, mégis azért valamit jelent egy-egy távoli haver számára. ;)

 
At csütörtök, április 12, 2007, Blogger Betuka mondta...

Szerintem van ebben egyfajta "verseny" is. Nálam pl. úgy volt, hogy akkor már mindenkinek volt (majdnem), úgy voltam vele, hogy "én is hadd!" :D

 
At csütörtök, április 12, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

én vizsgaidőszaki unalom ellen, meg az a pár ember aki olvasta jókat röhögött, ez nagyon fontos sztem az életben. meg volt pár aki örült hogy hall felőlem. de aztán egy negatív pillanatomban kitöröltem az egészet. azóta sem kezdtem újra.

 
At csütörtök, április 12, 2007, Blogger Betuka mondta...

De miért?

 
At péntek, április 13, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Én nem tudom. Csak úgy jön. Meg jó visszaolvasni és visszaemlékezni egy csomó mindenre. De hogy miért pont neten? Talán könnyebb a kezelőfelület, meg úgy néz ki, ahogy én akarom. És ha már érdekel valakit, hát olvassa el....

 

Megjegyzés küldése

<< Haza