2007/04/10

Almanap

Ma almanapot tartunk Annuval.
Semmi más, csak alma.
Hahaha, neeeem. Joghurtot és vizet is fogyasztunk hozzá. :)
(Amúgy tök jól vagyok, csak minden kajaillatra felkapom a fejem.)

Nem, nem fogyni akarok, csak méregteleníteni.

Véredény

11 Kommentek:

At kedd, április 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

attól, hogy nem eszel semmit, miért méregtelenül a szervezeted? nem kötekedni akarok, csak én még 1 tudományosan alátámasztott okfejtést nem hallottam. pl a szervezeted melyik részéből akarod kiűzni a "mérgeket"? sztem ami műkszik és duplán jó, az a véradás. mert ugye azzal a vérmennyiséggel amit levesznek, távozik egy adag káros anyag is a véredből, és miután a tested újratermelte, hígul a "méreganyag" koncentráció. plusz jót is tettél másokkal, és kapsz 1 sört vagy virslit vagy akármit, de minimum kedvesen néznek rád, és őszinte tisztelettel megköszönik. hozzáteszem én még 1szer nem adtam vért.:)

 
At kedd, április 10, 2007, Blogger Betuka mondta...

nem adhatok vért. :)

Nem nem eszek semmit, mert eszek én, almát, meg amiket leírtam. Egy ilyen kúrától jobb az emésztésed, és gyorsabban pörög az agyad. Meg poén is. :)

 
At kedd, április 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Poén mi?:P Teee....... egy fél nap után alig bírod:P

 
At kedd, április 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

persze hogy jobb az emésztésed ha csak azt a nyamvadt lyóghúrtat emészted egész nap.:D beszarok:DDDD vért miért nem adhatsz? csak nem folyásolod be mAgad kábítószerrel?

 
At kedd, április 10, 2007, Blogger Unknown mondta...

t....
Úristen
A véradás neked jó? Miért is? Fejtsd ki please, de most értelmes indokokat hozz fel, esetleg utána is nézhetnél, ha már itt osztod:D
Ez biztos szakmai ártalom, csak butusságokat ne beszéljünk, mert veszélyes:)
No offense!
Peace.

 
At kedd, április 10, 2007, Blogger Betuka mondta...

Én nem kábszerezem, bocs. :P :)
Viszont kevés a vörösvérsejtem, meg a vasam.

 
At kedd, április 10, 2007, Blogger vadalma mondta...

ilyet néha én is szoktam. kb 5 óra volt az eddigi rekordom. xD

 
At kedd, április 10, 2007, Blogger Betuka mondta...

hát, vacsorára már én sem almát ettem... :P :D

 
At kedd, április 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

ööö, balázs, mit fejtsek ki?:) amit az elején írtam annyi. vért meg nem adtam még egyszer sem, az tény.:) de tervezni már terveztem:D

 
At szerda, április 11, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

t
Úgy gondoltam értelmesebben fejtsd ki, vagy a saját érdekedben nézz utána, vagy nemtom, mert ez így nem teljesen igaz, meg hogy is mondjam... szóval ezek a dolgok nagyon nem így működnek.
Bocsi a kirohanásért, szakmai ártalom, csak túl sok embertől hallok ilyeneket, és megilyeszt.
Egyszer pl. Cindy Crawfordtól olvastam, hogy ő lassan igya a vizet, hogy jól átlötykölje vele a sejtjeit, és mindenhova elérjen... Érted, és ez az ember is dönthet pl. arról, hogy GWBokor legyen-e még ott a helyén, vagy esetleg valami normális ember, meg ilyenek...Meg "neveli" az ivadékait, nyilatkozik... kész...

 
At szerda, április 11, 2007, Blogger Betuka mondta...

Igaza van Dr.Metalgod-nak, mert sajnos nem igazán világosítják fel az embereket ilyen egészségügyi dolgokról. Én sem tudok sok dolgot, és ha egyszer nem mondják el, honnan is tudhatnám?

 

Megjegyzés küldése

<< Haza