2007/04/05

Cinikus

Utálom, ha valakinek ok nélkül cinikus a stílusa. Vagy a fejében van nagy baj, vagy a lelkivilágával nem stimmel valami.

Véredény

8 Kommentek:

At péntek, április 06, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Szerintem ez messze nincs így... Én is szoktam ok nélkül cinikus lenni, pedig se a fejemben, se a lelkemben nincsen baj. :)

 
At péntek, április 06, 2007, Blogger smilasol mondta...

Jankával értek egyet. vannak ilyen emberek, akik cinikusak, de amúgy rendes-becsületes népek. ne haragudj ezekre az emberekre, ők ilyenek. mint ahogy Te meg kis rózsaszín lelkületű rokkerlány vagy. :o)

 
At péntek, április 06, 2007, Blogger Betuka mondta...

Rózsaszín, de nem hülye. :)) Én is szoktam amúgy cinikus lenni, de nem ok nélkül.
Janka: nyilván vannak kivételek. :)

 
At péntek, április 06, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Én tartom magam ahhoz, hogy inkább az a kivétel, aki azért ilyen, mert baj van a fejével. (Kezdjük ott, hogy a cinizmus maga nem az a ""műfaj"", amit bármilyen kevésbé épelméjű művelhetne. Gondoljunk csak a logikus visszavágásokra és a csípős megjegyzésekre.)

 
At péntek, április 06, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nem, nem elmebetegségről van szó, hanem beteg lelkivilágról. Sajnos sok embernek van. Ilyen-olyan, meg nem oldható, sokszor önhibájukon kialakult problémák... ez van:( Csak akkor védekezésként nekiállnak másokat bántani, és semmi nem jó, amit nem csak egy bizonyos réteg szeret:) Személy szerint én ezt utálom:)

 
At szombat, április 07, 2007, Blogger Betuka mondta...

cappyboy, erre gondoltam én is.

 
At vasárnap, április 08, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Akkor tessék egyértelműbben fogalmazni. :)

 
At vasárnap, április 08, 2007, Blogger Betuka mondta...

Egyértelmű volt, csak nem fejtettem ki rendesen. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza