2007/03/13

Suckdoga

Egyre kevésbé félek a ... "attól".
Hallom több negyedéves emberkétől, hogy ők még bele sem kezdtek, vagy épp csak az elején tartanak.
Ilyenkor megnyugszom. Istenem, erőt ad, ha látom mások lemaradottságát. :)
Persze tudom, hogy ez nem mentség, attól függetlenül nekem még haladnom kellene, de így legalább nem érzem magam annyira egy hanyag, lusta, motiválatlan szarnak.

Véredény

8 Kommentek:

At csütörtök, március 15, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Neked meddig kell leadnod? :S

 
At csütörtök, március 15, 2007, Blogger Betuka mondta...

április 16...
Neked?

 
At vasárnap, március 18, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Az egyiket április 23-ig (abba még bele se kezdtem), a másikat május 3-ig....
mennyit írtál már?

 
At hétfő, március 19, 2007, Blogger Betuka mondta...

hááááát, olyan 11 oldalt...

 
At hétfő, március 19, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nektek is minimum 30 oldal köll? Ejj, ne har, h. ennyit kérdezek, de para van picit.:) És ma szembesültem azzal, h. lekéstem a záróvizsga jelentkezést... Pénteken mék a suliba, hátha még elfogadják.... :S (márc. 10. volt a határidő:SSS) Annnyira buta vagyok, és most félek...:(

 
At kedd, március 20, 2007, Blogger Betuka mondta...

nekünk min. 25 kell...

micsoda, jelentkezni kell a záróvizsgára??

 
At szerda, március 21, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nálunk igen... Sajnos. És nekünk kell kinyomtatni és leadni az oklevél mintalapot...:S Jajj, közeleg a péntek, naggyon félek... nem akarok ezen elcsúszni.:S Már alig tudok aludni is.:S na mind1.
Én olvaslak mindig, még ha nem is kommentelek.:P

 
At péntek, március 23, 2007, Blogger Betuka mondta...

megtudtam, h nálunk nem kell ilyet...
de az durva, ami Nálatok van... oklevél mintalap??....

 

Megjegyzés küldése

<< Haza