2007/03/09

A.A.N.M.K.A.N.

Bementem ma a téóra (gyk.: Tanulmányi Osztály), és megkérdeztem, nem lehet-e valamilyen módon halasztani a szakdoga leadását. Azt sütöttük ki a tanulmányi előadómmal, hogy ha ebben a félévben mindent teljesítek, kivéve a szakdogát, akkor next félévben nem kell beiratkoznom, csak leadni nov. 15-ig "az"-t (Azt, Aminek Nem Mondjuk Ki A Nevét - igaz, már kétszer kimondtam), és akkor januárban lehet záróvizsgázni.
Eldöntöttem: ha most véletlenül nem lennék kész vele, vagy szarul sikerülne, akkor szíves-örömest igénybe veszem ezt a szolgáltatást. :)

Véredény

4 Kommentek:

At szombat, március 10, 2007, Blogger smilasol mondta...

erről írass alá velük papírt. velem nagyon kibasztak e téren (majd megírom), te ne járj így.

 
At szombat, március 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Abszolut. Azt is nehéz leverni ezeken, amit saját kezüleg írtak alá... ezzel NAGYON óvatosan...

 
At vasárnap, március 11, 2007, Blogger Betuka mondta...

Ígérem, óvatos leszek és megfontolt. ;)

 
At hétfő, március 12, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

csak csatlakozni tudok az előttem szólokhoz, a TO-tól szószerint bármi kitelik... :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza