2007/03/13

Ösztöndíj probléma

Itt várom az ösztöndíjamat egy hete, csak várok és várok, egyre türelmetlenebbül.
Ma megelégeltem a várakozást. Bementem a pénzügyisekhez, hogy megkérdezzem, mégis mi újság. Mondtam, hogy a szakátlag felett van az én átlagom, hol van már a pénzem? Erre mondja a faszi, hogy az az átlagom számít, amelyet úgy számoltak ki, hogy ahány kredites egy tárgy, annyival szorozták be az érdemjegyet, és elosztották 30-cal (!!!), mert hogy annyi kreditet lehet egy félévben összeszedni.
A dolog több helyen is sántít, s ezeken basztam fel az agyam:
1. Mi a lópikuláért 30-cal osztja el, ha egyszer kurvára nincs annyi tantárgyam egy félévben (ilyen a szak), miért nem annyival osztja el, ahányat teljesítettem?
2. Át akarnak verni, mert ez a csoporttársaim szerint is faszság.
Aszongya a pénzügyis faszi, hogy írjak fellebbezést. Hát még jóhogy már. Ez a minimum.
Idióták.

Véredény

1 Kommentek:

At szerda, március 14, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Cöcö... ez totál szabályellenes! Ha van egy kis energiád a doli mellett, feltétlenül emeld fel a hangod! Ilyet nem csinálhatnak!!! Vagy akkor ne nevezzék "ösztöndíjnak"...
Egyébként velem decemberben esett meg, karácsony előtt, h. bár 8-án kiutalták a pénzt az etr szerint, valahogy csak 22-én sikerült megkapnom. De jó volt...

 

Megjegyzés küldése

<< Haza