2007/03/08

Atus

Itt suhant el mögöttem az előbb Atus, a magában beszélő fijú.
Legendás sebességéről, és arról, hogy kiválóan megbeszéli magával a dolgait.
(Egyébként a suliban ülök, és Atus is a főiskola egyik gyöngyszeme.)

Véredény

5 Kommentek:

At csütörtök, március 08, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

én ma láttam, csak először volt fura, azóta örülök neki, tök megszokott lett. viszont múltkor ülök az Á előtt a padon, és odajön egy gyagya gyerek (első ránézésre az volt) hogy mire várok, hogy hívnak, milyen szakra járok, blablabla egyszercsak kérdezi: leszünk barátok, mitszólsz? én meg feszült lettem tőle az elején így ,mondtam hogy nem, aztán mikor kiderült hogy a "barátnőmre" várok akkor elment, de tök szar hogy az emberek 99%-a így reagálja le a dolgokat. a normális az lett volna ha aztmondom, figyu üllj le, dumáljunk 10 percet. az persze más kérdés hogy valószínű utána meg nem bírtuk volna levakarni, ergo el kellett volna küldenem a picsába, így ugyanott lettünk volna, de akkor is ez így nagyn szar. úgyhogy akihez legközeleb odamegy vki hogy akarsz-e az űrhajójával túrázni, annak mondjatok igent, az én vagyok ugyanis:D, na de komolyan, igyekezzetek emberek jól reagálni a dolgokat! énis ígyteszek, písz, ja meg március 17.-én békejel a dobó téren is!!!!! (www. bekejel.net)

 
At péntek, március 09, 2007, Blogger Betuka mondta...

Tibi, kész vagyok Tőled, egyszerre beszélsz feketét és fehéret :)

 
At péntek, március 09, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

dehogyis, csak vagy szarul fogalmaztam, vagy te értetted félre.:)

 
At péntek, március 09, 2007, Blogger Betuka mondta...

Nem, én értem mit mondasz, csak először azt mondod, hogy elküldted a faszit, aztán meg azt, hogy amúgy ez genyóság, de mindenképp le kell valahogy koptatni... :)
De amúgy igazad van, én például sajnos nem tudok mit kezdeni túl sokáig egy ilyen figurával... :/

 
At szombat, március 10, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

neeeem, nem ezeket mondtam:D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza