2007/03/20

Maradni vagy nem maradni?

Mivel mostanában senki sem kommentálja szinte egyik posztomat sem, kikövetkeztettem, hogy valószínűleg kevesebben is olvassák. Ez persze nem biztos, csak én annyira csavaros eszű vagyok, hogy imígyen gondolkodtam. :) Vaaaaagy... vagy csak szarul írok. :) Vagy szar témákról. Nem tudom. A lényeg, hogy már-már majdnemhogymár abbafejeztem ezt az egészet. A büszkeségem... :D
DE. Eldöntöttem, hogy továbbra is írni fogom. Csakazértis.
És, ismételten megjegyzem: szeretek kommenteket, visszajelzéseket olvasni! :)

Köszönöm a figyelmet.

Véredény

3 Kommentek:

At szerda, március 21, 2007, Blogger vadalma mondta...

mostanában szerintem nem voltak olyan postok, amikhez lehetne hozzáfűzni valamit.

black-out --> nem voltam ott, jól leírtad, de attól még nemtudok mit írni.. egy koncertjükön voltam szigeten, jó volt.

sokat káromkodsz --> ejnye-bejnye

ösztöndíj probléma --> qrvaanyjukat!

(vicces összképet alkot az elöző mondatommal.:D)

blogolni nehéz --> nem is..legalábbis, ha nem újságírónak készül az egyén és nem retteg egyfolytában attól, hogy szar, pedig jó, csak nem mondják neki elégszer - pedig de. de most mondom sokszor: jóvagy, jóvagy, jóvagy, jóvagy!! ne izguljmán!

 
At szerda, március 21, 2007, Blogger vadalma mondta...

kimaradt:

érthetően írsz, könnyű megérteni, viccelődsz, bár szerintem a mosoly-fejektől elszokhatnál a nem magánélet jellegű postokban, mert az olyan fura, olyan mintha erőltetnéd a hangulatot. tudom, hogy én is, szinte mindenki belenyomja a mosoly jeleket a szövegébe, de nem is írnak olyan szintű blogot, mint te.

meine vélemény. :)

 
At péntek, március 23, 2007, Blogger Betuka mondta...

Danke schön für die Arbeit! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza