2007/03/15

Black-Out Final II. felvonás

Tegnap este másodjára búcsuztunk Kowától a Black-Outból.
Nyíregyházán tartottak a srácok egy bónusz koncertet, mert már kétszer maradt el a buli ebben a városban, úgy gondolták tehát, ezt most bepótolják (amíg lehet :)).
Azt el kell mondanom, hogy szinte sehol nem volt meghirdetve a program, egy plakát sem volt az egész városban, de még a Kom Ombo nevű helyen, ahol az akusztikus buláj megtartatott vala, ott is csak egy darab plakátot láttam.
Egyedül a neten volt meghirdetve. Honlapon, iwiw-en... ennek ellenére szép számban összegyűltünk. Amin még jobban csodálkoztam, az az volt, hogy rockerek is csak elszórtan voltak jelen. Olyan volt az egész, mint egy exkluzív értelmiségi buli. :) Ha nem ismerném a zenekart, azt hinném, valami underground pop-rock zenekar koncertjére jöttem. A Black-Out mondjuk underground, de nem pop-rock. A legigényesebb magyar rockzenekar, stílustól függetlenül, szerintem. Ez a buli most akusztikus volt.
A koncert elején még üldögéltünk, mint a fáradt zselé. Körbe a színpad mellett, vagy ki-ki a saját asztalánál. Nyugisan indult... aztán hevült a hangulat, a végén pedig már senki sem ült. Sőt, egyenesen tomboltunk. Kowa tündéri volt (sohasem volt még ilyen lelkes szerintem), Csányi Zoli dobos végig vigyorgott, Szabi, a gitáros szokásos higgadt formáját hozta, Atis (basszer) pedig hol felállt, hol leült székére (nagyon zúzhatnékja volt... :)). A hangzás kiváló volt, szépen szólt mindegyik hangszer. A hangulat teljesen vidám volt, kevésbé volt kötött az egész, mint a Wigwamban. Mindenhol mosolyokat láttam.
Ami nagy poén volt, az a koncert elején hallatszódó lelkes bekiabálás volt egy srác részéről: "Apa, kezdődik!" :)
Családias volt, és kellemes. És szép. A kötelező bónuszdal után még visszaköveteltük őket a színpadra. Az nem volt begyakorolva... így játszották el nekünk közkívánatra az Álmokat és a Ha vége c. dalt. Egyszerűen fantasztikus volt a hangulat.
Szerintem kijelenthetem, hogy ez volt életem legjobb Black-Out koncertje. És megérte az árát is (feleannyiba került, mint a Wigwamban).
Ahogy a koncert végén kiabáltuk, miközben a fiúk látványosan is elbúcsúztak egymástól:
"Szép volt Black-Out!"



Véredény

1 Kommentek:

At hétfő, március 19, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

BO forevaaaaaaaaaaa:D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza