2008/02/11

A győztes

Kinek mi a véleménye Csézy-ről, aki megnyerte az EU dalfeszkó magyar döntőjét?
(Akár bunda volt, akár nem)

Véredény

8 Kommentek:

At kedd, február 12, 2008, Blogger vadalma mondta...

utánajártam, mert nem igazán tudtam, hogy ki ez...
Komolyan megint valami c kategóriás popénekesnővel fogjuk magunkat égetni? ááá, ez annyira kínos... Tök jó, hogy nálunk mindent meg lehet bundázni. Nekem egyértelműnek tűnik.. Ennél még Szekeres Adrienn is jobb.

 
At kedd, február 12, 2008, Blogger Betuka mondta...

A menedszere szerint nem volt bunda (persze mi mást is mondhatna :)), nemtom, én kíváncsi leszek, mert lehet, hogy tök fasza kis produkciót fog csinálni...!

 
At péntek, február 15, 2008, Blogger Annucy mondta...

Nekem nem jött be az a szám, amit az elődöntőn énekelt.

 
At vasárnap, február 17, 2008, Blogger smilasol mondta...

szerintem vérgáz. Dalmával értek egyet.

 
At vasárnap, február 17, 2008, Blogger vadalma mondta...

lehet, hogy tök jó lesz a látvány, a háttérénekesek megminden, de attól még a csaj nullácska, mert semmi különlegeset nem tud mutatni a dalaival... a hangja sem akkora durr.. elszomorító, hogy ő megy versenyezni.

 
At vasárnap, február 17, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

szerintem az énekesnővel az ég világon semmi baj nincs, ellenben ez a szám egy nulla. de azt kell mondjam, h az összes többi résztvevő dal egy nagy semmi. ilyen dalokat komolyan én is tudok írni. az egyetlen érdekes dal az a cselló+fuvola+ének volt, de arra meg nem szavaz senki, meg nem volt jól előadva... de az összes többi színvonaltalan.

egyébként meg attól, h nem hallottunk még vkiről, igenis lehet jó énekesnő. máshol nem hallottam énekelni ezt a csézyt, de szerintem nem volt katasztrofális.

 
At vasárnap, február 17, 2008, Blogger Betuka mondta...

Szerintem sem annyira szörnyű... a dal tényleg gyenge, de mondjuk alapból nem az én világom amiket a Rakoncátlan Viktor ír...

 
At vasárnap, február 17, 2008, Blogger Annucy mondta...

elég rakoncátlan dal:D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza