2008/01/22

Ájm bekk

Hello hello mindenkinek, hello everybody!

Visszatértem!

Hol is kezdjem?... Múlt héten államvizsgáztam, kettes lett (jó, büszke épp nem vagyok rá, de leszarom, ilyen napom volt, keveset tudtam készülni, satöbbi-satöbbi). Akkora kavics gördült le pici szívemről, hogy csak! Innentől kezdve hálidéj van (na jó, nem egészen, mert munkám szerencsére azért van, de legalább nem kell mellette tanulni meg egyáltalán a sulival parádézni), és nem is gondolok iskolára még vagy egy évig... mert utána bizony folytatom tanulmányaimat, még csak azt nem tudom, hol és mit, de érdekelnek bizonyos dolgok, már csak az kell, hogy indítsanak is olyan szakot olyan tagozaton és olyan képzésben, ami nekem megfelel! :P
(Most biztos sokan fölszisszentek: Nooormális vagy?!... Hmm, igen is, meg nem is. Igen, mert úgy érzem: nem elég az, amit eddig tanultam, viszont nem is, mert nemhogy örülnék, hogy soha többé nem kell iskolába járni! :) Hát, majd az idő eldönti.)

Mi is vót még... most, hogy nem kell tanulnom, végre lesz időm olvasni! Balázskámtól megkaptam szülinapomra (előre) Hugh Laurie regényét, a Balek-ot, és Coelho Piedra folyóját. Nagyon szomjazom már a művelődés ízét! :) Jó, tudom, Dr. House könyve nem feltétlen lesz hatalmas közkincs és műveltségi téma, de állítólag nagyon jó, humoros, olyan doktorhauszos, úgyhogy leszarom, szórakozni akarok :) A másik könyvről pedig annyit, hogy két regényét olvastam eddig Coelho-tól, mindkettőtől magam alá pisiltem, annyira tetszett, lélekemelő, nagy igazságokat megfogalmazó történetekkel és fordulatokkal él, úgyhogy ő az én emberem.

A munka pedig folyik, csak folyik... remélem mindenki minden héten megveszi és minimum hatszor átrágja az Epizódot, hát nehogymá' ne! :))

Csók for all, még jelentkezem.

Véredény

5 Kommentek:

At kedd, január 22, 2008, Blogger vadalma mondta...

jeee, Betu izz bekk! :D ráadásul diplomásan, gratulésöön!!! :*

A Coelho könyveknek egészen addig van meg a varázsuk, amíg bele nem kukkantasz pár életrajzi regényébe a faszinak... Én kb 3 nap alatt átnyálaztam a legjobb könyveit annyira tetszettek; (11 perc, Piedra folyó partján ültem , és sírtam, Alkimista, Az ördög és Prym kisasszony, Veronika meg akar halni) abszolút kedvenc a Veronika meg akar halni, na meg az Alkimista, na jó a 11 perc is király... Na de a lényeg, hogy vigyááááázzzzz, a Zahir például a kezedbe ne kerüljön, mert halál. Kb olyan mintha Zolát olvasnál Bravo magazinnal keverve, önsajnáltatással és ámítással meghintve. Ott már semmi stílusa, szerintem. Undorító.

Szegény pasi nem gyengén gáz... Hupika.. Kicsit túllihegem a témát, na de akkor is, azokban a könyvekben amikor még/már nem tudott miről írni, csak magáról, az bizony botrány...

A portobellói boszorkány is gáz..

Pár ember nem érzi, hogy mikor kell abbahagyni.. Csúcson.. ugye. Bár gondolom a kiadó b*szogatja. Oké, témát befejeztem. xD

Pff, szép kis komment. Na mindegy, akkoris grat a diplomás Betuunak! :)

(Olvasd el a Stone, Irving:
A napsugár fia című regényét, Van Gogh, de szerintem karaj... legalábbis most ezt olvasom, és szerintem olvasmányos, olyan tipikus érzelemébresztős, lehet, hogy még a továbbtanulásban is segít dönteni, ami egyébként nagyon jóóó ötlet! :) )

 
At kedd, január 22, 2008, Blogger Betuka mondta...

Köszönöm Dalmuc! :) :***

Amúgy ja, hallottam én is, hogy a portobelloi boszi szar... na de hát ha már így felvilágosítottd fejem, nem fogom elolvasni azokat, amiket nem ajánlasz! :) Viszont a többit, ami szerinted is jó, minden bizonnyal kezembe veszem majd ;)) Amúgy szerintem is a Veronika a legkirályabb, mennyire durva már a végén a "csattanó"...!!

És köfönöm a másik könyvajánlót is!

 
At kedd, január 22, 2008, Blogger Betuka mondta...

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

 
At szombat, január 26, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Fuu Betuuu, naggyon naggyon gratulálok Nekeeeed! :o) Végre túl vagy rajta! Ügyibügyi vaaagy! :o)
Puszaa

 
At szombat, január 26, 2008, Blogger Betuka mondta...

Kösziiii! :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza