2008/01/22

Macskafogó csak egy van...

Már most megint itt vagyok! Gyors vagyok, mi?
Nos, hogy is kezdjem... tegnap megnéztük a Macskafogó 2-t. Nem mertem eddig megnézni, mert tízből tíz ember (mind más ízlésűek) állította, hogy szar. Nem baj, félve ugyan, de beültem rá Balázsommal. Nem kellett volna.
Ronda, igénytelen képi világ, szar történet, poénnak nem nevezhető unalmas beszólások, és úgy általában: fáj nézni.
Kezdjük ott, hogy a Macskafogót NEM lehet megismételni. Még jó is lehetett volna ez a második rész, és lehet, hogy szétröhögtem volna rajta az agyam, de akkor sem lett volna olyan. Tudom, elfogult vagyok, mert rajta nőttem fel, pici koromban kívülről fújtam a szöveget, és egyébként is, szállóige minden második mondata... de nem érdekel. A Macskafogó egy generáció kultuszfilmje, és mint olyat, nehéz megismételni. Hát, nem is sikerült. Sőt, szerény véleményem szerint kifejezetten gyalázta az első filmet ez a második... pl. annál a jelenetnél, amikor a macskafogó kutya Transformer-szerűen feláll és hirtelen muszklijai lesznek, hogy összecsapjon a sátán macskájával, na ott majdnem sírtam. A patkányok dumálnak, de semmi vicces nincs bennük, Teufel, Safranek is amekkora arcok voltak az elsőben, most jellegtelen balfaszok, és még sorolhatnám. Lusta Dick alig jelenik meg (bár a hatalmas latin denevérasszonyság, mint a felesége jó ötlet). Aki nem okozott (akkora) csalódást, az Grabowski, ő legalább nem próbált "poénkodni", valamennyire hiteles maradt.
Az egész filmben kábé egy-két percet tudtam nevetni vagy mosolyogni. Siralmas.

Véredény

6 Kommentek:

At kedd, január 22, 2008, Blogger vadalma mondta...

izé, ez csak egy második rész. mindenki annyira fel van háborodva, dehát mégis mit vártak? mindenki tudja, hogy semmit sem lehet megismételni.

a másik pedig az, hogy azt kis korodban láttad, ezt meg nem. öcsémnek plö tutira tetszene a második. szal érted, nem szabad csodákat várni egy második résztől. szinte már tilos. :D

 
At kedd, január 22, 2008, Blogger Betuka mondta...

na ez az, hogy nem vártam semmi jót, oszt mégis megnéztem! :D ááá...

lehet, hogy túlragozom, de na, akkor is olyan, mint a fél karom, a részem... Balázs pl. nem hatódott meg annyira azon, hogy szar, ő nemrég látta az első részt is először... :)

 
At péntek, január 25, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

Én dec. 20-án láttam, és az egyetlen "poén" ami megmaradt belőle, az az volt, amikor futott a csiga... Erről ennyit, én is csalódtam!
Ja, meg a Borovszky, TERNOVSZKY...nem, Grabovszky. :)

 
At péntek, január 25, 2008, Blogger Betuka mondta...

nekem meg az tetszett, amikor a megöregedett Bob beszélt össze minden faszságot :) de ennyi...

 
At kedd, január 29, 2008, Anonymous Névtelen mondta...

"Ronda, igénytelen képi világ..."

Miért, az első rész talán szép volt? o.O

Egyébként lehet, hogy én vagyok a hülye és/vagy nem értem a viccet (khhm), de nem vágom, mi olyan jó benne... nem értem a nagy Macskafogó-mániát, csak én rühellem ennyire?...

 
At kedd, január 29, 2008, Blogger Betuka mondta...

valószínűleg nem. :) egyébként sok olyan dolog van a világon, amit én sem értek, mit miért szeretnek egyesek...

 

Megjegyzés küldése

<< Haza