2007/07/01

Vicces napló

A tizennégy évesen írt naplómat olvasgattam az előbb, és elég sok ponton akadtam vicces dolgokra. Egyrészt nyolc éve még teljesen más impulzusok értek, mint ma, másrészt akkor még nem volt divat az "emoticon" (ez sem: ":)" ), így utólag csak tippelhetek, hogy komolyan gondoltam-e egy-két mondatot, vagy csak poénkodtam.
Az a vicc, hogy nem is emlékeztem egy csomó dologra, és így utólag vagy csak lesek, hogy miaf*szvan?, vagy derengeni kezd valami, és egy hangos "jatééééényleg!"-gel jelzem, hogy eszembe jutott az emlék.
Szeretem a régi naplóimat. :) Pláne azokat a részeket, amikor írok valamelyik kiszemeltemről, és az egész oldalt elfoglalja az örömteli élmény, hogy kapcsolatba léptem vele: "Rám nézett!!"...

Véredény

8 Kommentek:

At hétfő, július 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Ilyesmiről írtál már egy régebbi blogodban is, nem? :) Amúgy ismerős az érzés. :)

 
At hétfő, július 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

újra és újra rám tör a vágy, hogy elolvassam a régi naplóimat. :D ezért a dejavu. tényleg, emlékszem is, hogy írtam már róla.

 
At hétfő, július 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

:)

Egyébként mókás, hogy valahol mélyen mennyire egyformán működnek a hősszerelmes tinilányok. :)

 
At hétfő, július 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Detto így voltam én is. :D Ám ma már nem szívesen olvasgatom őket... mert akkor újra rájövök, hogy mekkora lúzer voltam, és örülök, hogy változtam. :)

 
At hétfő, július 02, 2007, Blogger vadalma mondta...

jude, dettó..:)

 
At hétfő, július 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

én is lúzer voltam, de néha olyan jó lenne megint visszaesni az édes tudatlanságba, mint ami volt kiskorunkban... :)

 
At kedd, július 03, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nálam ez nem édes tudatlanság volt, hanem gázos hülyeség...:D De komolyan...:)

 
At kedd, július 03, 2007, Blogger Betuka mondta...

Egyébként nálam is átfordultak a dolgok gázos hülyeségbe, amint közeledtem jelenlegi korom felé... ez a ciki, nem az ágyba szarás... :D de ezt persze csak úgy mondom, amikor valaki azt hiszi, hogy sínen van, pár év múlva lehet, hogy csak nevetséges és szánalmas emlék lesz, múlt....

 

Megjegyzés küldése

<< Haza