2007/06/20

Röviden

- Nem tudom melyik állatkertben a polip nagyméretű lego-darabokból építget dolgokat. (Most mondták a Fókuszban.) Erre már lehet gombot varrni! :D
- Ma jöttem rá, hogy a 30 Seconds To Mars zenekar énekese/gitárosa Jared Leto színész. Amúgy jó zene, megszereztem egy albumot, meg fogom hallgatni.
- Gyűlölöm az összes idióta animációs zenei "sztárt", lásd goomi, gumimaci, őrült csirke, őrült tehén stb. Majdnem az asztalban tettem kárt, mikor láttam a goomi klipjét (azaz a "dalt" és a szöveget), és valakit kedvem lett volna megverni. Bassza meg az összes ilyen szar, és azok is, akiknek ez tetszik, és megeszik, és megveszik, ésés...
Sorry.

Véredény

3 Kommentek:

At csütörtök, június 21, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

A 30 seconds to Mars állat!!! Én teljesen odavagyok értük! Engem is durván meglepett, hogy Jared énekel benne! Ha van lehetőséged, akkor youtube-on keress rá a The Kill című dalukra, csomó akusztikus verziója van fenn, és annyira jól énekeli, hogy nekem az állam a padlót verdeste, miközben hallgattam!!

 
At csütörtök, június 21, 2007, Blogger Betuka mondta...

Meghallgattam őket, tényleg jók, és Jaredhez illik is ez a stílus :) Jó hangja van!

 
At péntek, június 22, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

ahhha :)) filmekben is szerettem ált. nagyon, jó hogy a zenélésbe is belefogott :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza