2007/06/25

Zenede

Gyüjjék egy kis zene is.
Bele vagyok szerelmesedve a Systematic Chaos-ba (gy.k.: új Dream album). Ahogy egyre többet hallgatom, úgy fedezek fel egyre több gyönyörűséget benne magamnak. A szövegeket is elkezdtem olvasgatni, és (amennyit értek belőle) úgy érzem, tanulmányozásra méltóak. :)
Meghallgattam a 30 Seconds To Mars lemezét is, a Beautiful Lie-t. Tetszett, de nem mindegyik szám. Ezt is többször meg kell hallgatnom ahhoz, hogy igazi véleményt tudjak mondani. Így elsőre azt mondom, hogy nagyon jó. Már 2002-ben is ajánlgatta egy ismerősöm, de én mégis csak most fedeztem fel őket (láttam egy klipet az MTV-n, és felkeltette a figyelmemet). Jared Leto néha énekel, néha ordít, károg, satöbbi. Csak érzelmesen. Apropó érzelem: a zenekar stílusában picit érződik az emo-fíling, de ezt most minden pejoratív értelem nélkül mondom. A daloknak is van egy kis depis beütése, hangulatilag nem igazán vidámak, de azért nem forgatnak be... arany középút. :) Igényes, komoly, néhol érdekes megoldásokkal... nem sorolom be sehova, mert én ebben mindig is rossz voltam, de legyen elég annyi, hogy emészthető, érzelmes, odabaszós, igényes zene. :)