2007/06/15

Kritika

Nem értek egyet ezzel a kritikával. Azt írja a kedves szerző, hogy a The Ministry Of Lost Souls felesleges és üres nóta, és hogy a Prophets Of War "emberkínzás". Szerintem ez hülyeség, a Ministry kell, mert drámai és mégsem hivalkodó, a Prophets meg tök poén :), nekem bejön, mit számít, hogy furcsa a hangzása? Pont ez benne a progresszív! :D
(Az meg már az én egyéni szocproblemem, hogy leszarom, hogy ő hogyan rakta volna össze a tracklistát - lásd a cikk végén.)

Véredény

5 Kommentek:

At szombat, június 16, 2007, Blogger smilasol mondta...

ezek az ilyen mindent tudó nagyokos zsebgitárosok, akik otthon istenebbek petruccinál :oD

 
At szombat, június 16, 2007, Blogger Betuka mondta...

hát hogyne :D ami még vicces, hogy vannak, akik szerint szar volt a koncert... hát nem tudom, de ezeknek az embereknek igen sérült lehet a lelki világuk, mert nem fedezi fel őket senki, pedig ők sokkal jobbak... :P :D

 
At hétfő, június 18, 2007, Blogger Dani mondta...

A Prophets személy szerint nekem sem tetszik... ok, hogy a Dream próbálkozik, de könyörgöm, ne így... ok, hogy kell pop nóta, de könyörgöm... I Walk Beside You? A sokat szidott rádióbarát Falling albumon voltak jó pop nóták... de ezek...

 
At hétfő, június 18, 2007, Blogger Betuka mondta...

ok, de még ha nem is a legjobbak, azért nem nevezném "emberkínzásnak"... :S

 
At hétfő, június 18, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Prophets szerintem nagyságrendekkel jobb, mint bármi, ami a Falling lemezen van...

 

Megjegyzés küldése

<< Haza